میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟ فیلم | حمله شمشیرباز گرجستانی به خانم داور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حسن یزدانی یک طلا تا شکستن رکورد بهترین ورزشکار تاریخ ایران نتایج روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) اصفهان، میزبان بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی نتیجه بازی محمد بیرانوند در دور مقدماتی تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس | جوان‌ترین ورزشکار ایران در رتبه ۲۱ بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد! | جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند + عکس تردید تراکتور در استفاده از بیرانوند برابر پرسپولیس پخش زنده بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شد پخش زنده بازی‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران درگذشت
سرخط خبرها

تاریخ‌سازی مهدی طارمی و دعای خیر مادر

  • کد خبر: ۱۳۵۹۵۶
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
تاریخ‌سازی مهدی طارمی و دعای خیر مادر
مهدی طارمی با به ثمر رساندن دو گل مقابل تیم ملی انگلیس تاریخ‌ساز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مادر مهدی طارمی بازیکن شناخته شده این روز‌های فوتبالمان چندی پیش در گفت‌وگویی اعلام کرده بود: امیدوار است پسرش خاطرات جام جهانی ۹۸ را با گلزنی مقابل آمریکا و انگلیس زنده کند.

او که بازنشسته آموزش و پرورش است درباره رقبای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: من بازی‌های انگلیس و آمریکا و ولز را ندیده‌ام، اما دلم میخواهد مهدی موقعیت‌هایی را که به دست می‌آورد گل بزند خصوصاً به آمریکا و انگلیس. قبل از بعضی بازی‌ها باهم صحبت می‌کنیم و مهدی از من می‌خواهد برایش دعا کنم.

حالا اگرچه نتیجه بازی ایران و انگلیس دلچسب نبوده است، اما برای مهدی طارمی تاریخ‌ساز شده است و او تا امروز تنها بازیکن ملی فوتبال ایران است که توانسته در جام‌جهانی فوتبال دو گل به نام خودش ثبت کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->